Alla inlägg under december 2012

Av orko - 19 december 2012 18:53

"You can build a life and have it broken down,

You can choose a path and get turned around,
You can hate yourself and fall in love again,
As for me, I've lost friends, lost lovers,
But I've still got my soul.

On a journey through my head,
I stumble on a mess
Where bad things from my past are buried, not dead."

 

~Madina Lake

Av orko - 13 december 2012 13:53

Minus 16°, håller på att frysa häcken av mig trots långfillingar. Snart bara en dag kvar innan jullovet, fett pepp på det, ska inte göra något produktivt alls, typ sitta inne och läsa skräplitteratur, mysa och pimpla varm choklad. Fick en typ positiv respons på terminologitentan från helvetet iaf, ett par ynka poäng från godkänt, men inte direkt sämre än någon annan och speciellt inte med tanke på min sjukskrivningsperiod, wohooo, det finns hopp om mig trots allt. Tar tåget hem om cirkus 30 minuter om det inte uppstår nåt snörelaterat strul. Ikväll blir det fasen till att rocka thaigryta och resterna av cheesecaken  Imorgon kör vi den årliga julklappsshoppingen i storstan k-krona^^

Av orko - 12 december 2012 10:16

Kör en uppdatering light. Kan inte minnas att jag någonsin i mitt 23-åriga liv varit såhär lycklig. Jag har funnit min andra hälft, Kakan och chipset kommer hit nästa vecka, vikten tickar neråt, det är december, snö och solsken, skolan är snart slut för terminen och allt är bara så insane underbart. När jag väl landar på marken igen så kommer jag iaf att landa mjukt. Kort sammanfattat, du gör mig hel, du gör mig lycklig, du får mig att känna mig som världens viktigaste person, du får mig att känna mig fin och betydelsefull, jag vill tillägna dig all musik jag lyssnar på just nu, jag vill göra dig lika lycklig som du gör mig, jag kan inte hålla alla känslor jag har för dig inom mig för då exploderar bröstkorgen. Grattis på födelsedagen, och jag älskar dig!  


Nu blir det vovvepromenix, plugg, städning och cheesecakebakning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards