Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Halsfluss och gräsfläckar

Av orko - 20 maj 2014 20:11

Jahopp penicillinet har börjat göra sitt, skönt att ha årets sommarförkylning avklarad innan festivalen för en gångs skull, gött! Förmiddagen spenderades med mina fina flickor på SBG bibliotek med att planera och mixtra inför opponeringen på torsdag och fredag, en uppgift närmre examen! Avsatte lite tid för mysfika på Ritz, awesome som alltid. Därefter liftade jag med mamma hem till mormor och morfar en runda för fortsatt fika, hjälpte även till någon timme med deras gräsmatta och fick betalt i rabarber (det är det bästa har jag hört KROSSA KAPITALISMEN, BETALA I RABARBER!) Här ska med andra ord kokas kräm ikväll woop woop <3 Resten skall frysas in till framtida pajmoffande. Iaf sidospår, efter fikan hos mormor blev jag i sällskap med T bjudna på pizza hos mamma, jag har med andra ord i stort sett fikat hela dagen, it's a hard knock life nenanan nanana nana (nynnar 90-tals dänga med Jay-Z) Resterande planen för veckan är att eventuellt bli lite fin i håret lagom till examen med hjälp av lilla Kerstin <3, opponering, bli bjuden på middag och lite shopping av T på fredag eftermiddag samt försöka bli färdig med den sista dryyyyyga uppgiften i engelskan, ska även försöka klämma in lite mer fika, fika är bra har jag hört, läste nånstans att de som fikar sällan inte lever lika länge, folkhälsoinstitutet tror jag visst att det var. Aej rabarberkräm var det!


Peace!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av orko - 28 maj 2014 21:27

Bästa dikten <3 "Some say the world will end in fire, Some say in ice. From what I've tasted of desire I hold with those who favor fire. But if it had to perish twice, I think I know enough of hate To say that for destruction ice Is also great A...

Av orko - 15 maj 2014 14:40

Sådärja, då var IT-uppgiften också klar. För att stolpa upp det hela så skapade jag hemsidan och gjorde alla grundinställningar med färger, la till en header som jag målat själv i paint, mycket vacker på min ära, samt en clip art bild. Jag la även ti...

Av orko - 14 maj 2014 17:37

Börjar sedvanligt med IT-arbetet där Camilla lagt till text under fliken terminologi.   För övrigt mår jag som en överkörd gnu i dag, ont i halsen, feber, tung i huvet = bajs. Har i alla fall masat mig ut på en promenad än sålänge, samt blivit bj...

Av orko - 12 maj 2014 12:18

Jahopp, då har Camilla färdigställt terminologidelen på hemsidan, ser riktigt bra ut.    För övrigt är vi nu KLARA MED EXAMENSARBETET, SPANK MY ASS AND CALL ME GRANDMA!  Ytterst lite aktiv skoltid kvar, snart sommar och festival. I dag är en br...

Av orko - 8 maj 2014 10:55

Angående IT-uppgiften så har Johanna nu lagt till en text under avsnittet ergonomi, samt lagt till lite matnyttig info under vårdrelaterad engelska. Hon har även lagt till lite bra att ha länkar.   Gårdagen spenderades i k-stad med min hönapöna m...

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards