Alla inlägg under februari 2013

Av orko - 15 februari 2013 12:50

Såå två prov avklarade, kändes helt ok. Är nu bara en timmes diktatskrivning från mitt efterlängtade underbara sportlov!  Ikväll ska inte göras ett smack, fredagsmys deluxe med min bebs  Imorgon ska jag fasen ut på efterlängtad långpromenix någonstans med mina fina pojkar, ska bli så underbart att göra saker som JAG VILL göra och inte bara en massa skolbajsblaha, ska koppla bort hjärnan totalt och hoppas att två veckors jävla huvudvärk följer efter, under kommande vecka. På söndag blir det 20-års kalas i snärjeskogen.

Av orko - 1 februari 2013 09:28

Wohoo fredag igen! Har precis skrivit diktatprov vilket gick skitbra, duktiga mig=) Bara ett par ynka timmar kvar sen ska jag köra hem och fika lite sen ska jag och lilla Thorbjörn dra och bada, meegamys. Ikväll tänkte jag slänga ihop någon exotisk middag baserad på fläskfilé (som jag varit sugen på i typ 2 veckor nu), värsta lyxmaten för den fattiga studenten haha! Plus nån smarrig efterätt. Sen blir det nog filmmys, tänkte visa Rocky horror picture show och Chicago för Tobbe, de måste man ju ha sett nämnligen^^ En extra puss går idag till min lilla favoritAlvis som fyller 5 år   Peace  

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards