Alla inlägg under mars 2014

Av orko - 23 mars 2014 13:26

Såå var det slut på den sista och bästa praktiken, tillbaks till skolan och examensarbetet igen imorgon. Blandade känslor. Har iaf fått ett vikariat ända till mars 2015, känns awesome! T börjar plugga imorgon så det blir väl jag som får försörja familjen haha ^^ Det vill säga, något skral ekonomi ett tag till, vilket innebär att vi får bo kvar i skokartongen lite längre än väntat. Därav smids nu planer på hur jag kan utvinna lite mer space till våra grejer (eg mina kläder). Har kommit fram till att loftsäng modell större i sovalkoven, med byrå x 2 + klädställning under vore en smart grej, möblera uppåt ni vet =D Botaniserar just nu runt på blocket och IKEA.se. Uppdate om läget kommer. För övrigt spenderades gårdagen hemma hos mammi, fika och gick en prommis vid havet, väl hemma var jag fett med nyttig och sprang 2 varv i slingan med killarna, avslutade kvällen hemma med middag, vin och seriemys. I dag är jag lite kontraproduktiv och bakar kardemummabullar (ska iaf max sätta i mig 2 i dag) + att det blir promenad någonstans i blekinges prunkande natur (såg btw vitsippor igår, i´ts on!).

Av orko - 12 mars 2014 19:31

Känner sig lite trött, lite låg, inte road av så mycket alls och allmänt utbränd. Meen, det går i alla fall fortfarande bra på los praktikos, Mrs G har varit och hälsat på i dag, slutade en timme tidigare och tog en härlig prommis i Karlshamns utkanter och funderade över livets ups and downs. Såå här kommer veckans positiva:

1. Pannkakor till middag (som jag slapp laga med mitt icke existerande tålamod med saker som kan gå sönder).

2. Känner mig relativt fulländad i min yrkesroll i förhållande till min knappt existerande arbetslivserfarenhet.

3. Jag har planerat in en kvalitetsdag med min mamms och lots of shopping (eller så mycket csn tillåter) efter den 25e.

4. Snart dags för skola igen (dvs ledig onsdag och massa helgdagar, kul att jag har nåt att tacka jesus för).

5. Jag tror jag har lyckats ignorera alla assholes som gång på gång upplyser om att det ska bli snö till helgen.

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards