Alla inlägg under mars 2013

Av orko - 6 mars 2013 17:40

Ute på första praktikveckan för termin nr 2 på rehabiliteringen am der sjukhus i K-hamn, en vecka kvar sen blir det barnkliniken wohoo! Skönt att slippa skolan ett tag iaf ^^ För övrigt så har vårkänslorna börjat infinna sig, suger i mig all d-vitamin mars-solen har att erbjuda. Körde ner en sväng till k-stad efter jobbet idag, köpte varsin leksak till mina pojkar, Musse fick en koleksak med en massa skojiga flärpar på som han kan daska sig själv i ansiktet med och Tobbe fick en ny bandyklubba, själv kostade jag på mig en ny vattenflaska för 10 spänn på stadium outlet, efter en liiiten olycka med min förra som slutade med en saftig fläskläpp haha! Käkade lyxmiddag på donken sen fick Musé leka av sig lite i rastgården. Resten av kvällen ska spenderas i soffan, är trött som en gammal gnu av allt nytt, får fan spänningshuvudvärk av att träffa minst 5 nya människor varje dag..... har nog någon form av diagnos, eller behöver jag bara en vecka till att vänja mig. På fredag slutar jag iaf klockan 12 och då ska jag och min soetnows ta en romantic tripp till Malmö för lite seriös shopping och en smarrig middag  

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards