Alla inlägg den 14 maj 2014

Av orko - 14 maj 2014 17:37

Börjar sedvanligt med IT-arbetet där Camilla lagt till text under fliken terminologi.


För övrigt mår jag som en överkörd gnu i dag, ont i halsen, feber, tung i huvet = bajs. Har i alla fall masat mig ut på en promenad än sålänge, samt blivit bjuden på surdegsbröd och te hos Kakis och bebismyst en stund. Fått dagens hjärtattack när Musse höll på att bli biten av en gigantisk huggorm under förmiddagspromenaden, det var sista gången jag gick nere vid slotten för den här sommaren tror jag, *RYYYYS*, äckeldjur.


Kvällen kommer att spenderas i fåtöljen under filten med enorma mängder te, smarrig torsk och pulversås (är det det enda du kan laga tänker ni nu, men nä, det är det enda jag har ork och inspiration till att laga till mig själv just nu) För att slå ihjäl tid ska jag fortsätta dra igenom lite gamla hederliga skilda världar avsnitt (lagom hjärndött för mitt feberstinna huvud). 


Dagens tips blir en awesome internetradiokanal jag hittat som bara spelar 50- och 60-talsmusik, lovely. Dagnys jukebox heter den.


Smakprov och en awesome myslåt:


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer bjudas viktig information, tips och annat trams från min fantastiska tillvaro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards